مقاله   مدیریت ارتباط با مشتری    یکی از تحقیق و مقاله های جامع و کامل و دارای منابع معتبر که به صورت فایل ورد و قابل ویرایش می باشد

چکیده

مدیریت ارتباط با مشتری از سه بخش؛ مشتری، روابط و مدیریت تشکیل شده است.منظور از مشتری، مصرف کننده نهایی است که در روابط ارزش آفرین نقش حمایت کننده را دارا می باشد. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق ارتباطی یادگیرنده می باشد و مدیریت عبارتست از خلاقیت و هدایت یک فرآیند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان. مدیریت ارتباط با مشتری از اهرم های بازاریابی، عملیات، فروش ، سرویس دهی به مشتریان، مدیریت منابع انسانی، طرح و توسعه، مالی، فناوری اطلاعات و اینترنت به منظور حداکثر سازی کسب سود در ارتباط با مشتری استفاده می کند.


جهت دانلود متن کامل مقاله مدیریت ارتباط با مشتری کلیک نمایید

مقاله ورزش های پایه

مقاله ویژگی های فرهنگ سازمانی

مقاله هوش سازمانی

مقاله هوش فرهنگی

مقاله یادگیری سازمانی

مقاله مفهوم سرمایه اجتماعی

مقاله مکتب رئالیسم

مدیریت ,مشتری ,ارتباط ,مقاله ,منظور ,منابع ,ارتباط با ,با مشتری ,مدیریت ارتباط ,مشتری از ,منظور از ,مقاله مدیریت ارتباط

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

لوله بازکنی,رفع گرفتگی لوله سکسکه پرسش مهر تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. فردین علیخواه؛ دکترای جامعه شناسی برگرباز ، با ما بهترین باشید. مشاوره جهت خرید ussd. Cbc یا کارت ویزیت روانشناسي مشاوره کنکور 100 مطالب علمي تخيلي درباره ديجيتال